lørdag den 25. juni 2011

Team Speedies fødsel!



Da Tøt og jeg i sin tid slog fiskepjalterne sammen, havde vi et fælles syn på tingene, det har vi stadig, vi ville fiske,
vi ville, fiske meget,trolling,garn, stang og ruser ingen fordomme og løftede pegefingre,og vi lagde vægt på det sociale.
Jeg havde en drøm om at opleve fiskeriet andre steder end i storebælt, i forvejen havde jeg, sammen med min gode ven BO, samlet en kreds af gode venner, i daglig tale kaldt: fiskegutterne!
Disse prægtige mennesker, havde samme livssyn som vi  , og var spredt over det ganske land, dette gav store muligheder for at prøve fiskeriet i alle egne af DK med en lokalkendt, og det gav muligheden for at en af fiskegutterne ville arr. et lille træf.
Med bl.a.Frits i Køge,Bjørn,og ronnie i Roskilde, Kristian, Bjarne og Per i Korsør,Regis i assens, Bengt på Læsø,Henning på Færøerne, er mulighederne store, jeg ser frem at få jyderne med,vi er sikker på der ligger mange gode timer forude, vi takker jer alle for den hjælp og imødekommenhed vi har fået indtil nu, og håber
ligeledes i tager godt imod dette nye tiltag.
Knæk og bræk

1 kommentar:

  1. Fin blog - godt layout. Gode billeder. Jeg ser mit foto i øverste højre hjørne. Det i skulle ha i høj opløsning :-).

    SvarSlet